Itt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság

Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság

A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) és az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) „összevonásával” létrejött az autonóm Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).

Számunkra ez azért fontos, mert a reklámtörvény az elektronikus hírközlés útján megvalósuló direkt reklámok küldésére vonatkozó szabályok megsértése tekintetében az NHH-t jelölte ki eljáró hatóságként.

NHH –> NMHH

A 2010. évi LXXXII. törvény számos tekintetben megváltoztatta a médiát és a hírközlést szabályozó egyes törvényeket.

Az elektronikus hirdetések szempontjából azonban érdemi változás nem történt. Az érintett jogszabályokban a „Nemzeti Hírközlési Hatóság” szövegrészeket a törvény lecseréli „Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság”-ra.

A hatóság eljárása, szankciói változatlanok – legalábbis jogszabályi szinten. Azt pedig majd meglátjuk, hogy a hatóság új elnöke milyen szervezeti változtatásokat hajt létre, és a kéretlen elektronikus hirdetésekkel kapcsolatos eljárások miként változnak a gyakorlatban.

Az új hatóság új honlapja: http://www.nmhh.hu/

Ha hasznosnak találta írásomat, iratkozzon fel hírlevelemre, hogy első kézből értesüljön az adatvédelem és a közérdekű adatok nyilvánossága témakörével kapcsolatos információkról.

Név:*
E-mail:*

Havonta legfeljebb 2 hírlevelet küldök, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Valamennyi hozzászólást az RSS 2.0 hírcsatornán lehet követni. Szóljon hozzá, vagy adjon a saját honlapjáról egy visszakövetést.

Vélemény, hozzászólás?

 
Read previous post:
Adatvédelem kontra adatnyilvánosság – új egyensúly?

Információszabadság - a közérdekű adatok nyilvánossága Mielőtt azt gondolná a kedves olvasó, hogy mivel az üzleti életben vesz részt, ezért...

Close