Itt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) és az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) „összevonásával” létrejött az autonóm Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
Számunkra ez azért fontos, mert a reklámtörvény az elektronikus hírközlés útján megvalósuló direkt reklámok küldésére vonatkozó szabályok megsértése tekintetében az NHH-t jelölte ki eljáró hatóságként.
NHH –> NMHH
A 2010. évi LXXXII. törvény számos tekintetben megváltoztatta a médiát és a hírközlést szabályozó egyes törvényeket.
Az elektronikus hirdetések szempontjából azonban érdemi változás nem történt. Az érintett jogszabályokban a „Nemzeti Hírközlési Hatóság” szövegrészeket a törvény lecseréli „Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság”-ra.
A hatóság eljárása, szankciói változatlanok – legalábbis jogszabályi szinten. Azt pedig majd meglátjuk, hogy a hatóság új elnöke milyen szervezeti változtatásokat hajt létre, és a kéretlen elektronikus hirdetésekkel kapcsolatos eljárások miként változnak a gyakorlatban.
Az új hatóság új honlapja: http://www.nmhh.hu/
Ha hasznosnak találta írásomat, iratkozzon fel hírlevelemre, hogy első kézből értesüljön az adatvédelem és a közérdekű adatok nyilvánossága témakörével kapcsolatos információkról.
Valamennyi hozzászólást az RSS 2.0 hírcsatornán lehet követni. Szóljon hozzá, vagy adjon a saját honlapjáról egy visszakövetést.